Politica de Retur
Echipa de livrare de la depozitul nostru face toate eforturile pentru a se asigura ca produsele livrate de noi să fie expediate către dumneavoastră în cele mai bune condiții posibile, produsele livrate către clienți sunt depozitate și păstrate în condiții optime de temperatură și sunt protejate împotriva șocurilor pentru a menține calitatea produselor noatre pâna când acestea vor ajunge la dumneavoastră.
Totuși, dacă există probleme cu produsele comandate și doriți să le returnați atunci vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe
pagina de contact a site-ului, ori telefonic la numărul de telefon afișat pe aceeași pagină de contact și vom face tot posibilul pentru a remedia situația.
În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014 orice client are dreptul de a se retrage din contract și de a returna produsul cumpărat, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Dacă iProteine a expediat din greșeală un alt produs decât cel comandat de către client ori dacă produsul expediat către dumneavoastră este cu probleme
(de exemplu defecte de fabricație) atunci costul livrării va fi suportat de către iProteine.Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, respectiv produsele pot fi retunate doar în ambalajul original intact, cu toate etichetele, documentele și accesoriile
(după caz, în funcție de produs) cu care au fost livrate!
Conform
OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
iProteine vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, după o anunțare în prealabil prin email
(folosind formularul de contact de pe pagina de contact a site-ului sau la adresa de email afișată pe acceasi pagină de contact) ori telefonic
(la numărul de telefon afișat pe aceeași pagină de contact).
Procedura de denunțare și retur:
Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 2 modalități:
- prin email, folosind formularul de contact de pe
pagina de contact a site-ului sau la adresa de email afișată pe acceasi pagină de contact;
- la numărul de telefon afișat pe aceeași
pagină de contact a site-ului;
În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o sesizare scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
De asemenea, sesizarea trebuie să conțină următoarele:
- numele clientului, adresa de email
(dacă este cazul) și numărul comenzii;
- denumirea produsului și numărul de bucăți pentru produsul care se dorește a fi returnat;
- data livrării produselor;
- opțional: motivul returnării.
Din suma platită inițial se va deduce costul de transport și în maxim 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur suma va fi rambursată.
Exceptând situațiile menționate mai sus
(defect de fabricație, produs livrat greșit), cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către dumneavoastră.
iProteine va încerca întotdeauna să rezolve orice sesizare. În acest sens aveți la dispoziție
pagina de contact prin intermediul căreia ne puteți trimite orice sesizare sau reclamație, urmând să vă răspundem în maxim 10 zile calendaristice sesizării/reclamației dvs.
Vă mulțumim!